Ögongodis ~   

Ursäkta den dåliga bloggningen, men har blivit så fast i TS3 så ni anar inte!
Jag tog mig även i kragen och jobbar på min hemsida, som ni får se när den blir klar :)
Tycker för övrigt det är riktigt roligt att göra hästar i spelet, avkoppling på hög nivå.
 
Nedan ser ni min fina cremello hingst Isik Kush, som är en akhal teke. Han gjorde jag ikväll!
Hans namn betyder Ljus Fågel, vilket jag tyckte passade honom. Isak kmr dyka upp på hemsidan bla ;)
Stay tuned!
 
 


Felicia Greenhill

Om du orkar/har tid så skulle det vara superkul om du ville visa hur man fixar ett bra stall + omgivning och lite mini tutorials om TS3 :D

Svar: Det kanske jag skulle kunna göra senare :D
Juliette Stardawn

2014-01-14 / 17:26:49
BLOGG: http://feliciagreenhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback