Strandhoppning   

Min planerade hoppträning med Afrodite uteblev, då ridhuset var fullt och det var någon annan aktivitet.
Så det var bara att ta transporten hem igen helt enkelt. Dock så ville jag inte att Lovebelle skulle skippa sin hopplektion, så jag bestämde mig för att ta ner henne vid stranden vid fisktet. All snö hade tinat bort, vilket jag gillade för underlaget var inte sådär fryst och hårt. Ett flertal stockar fanns placerade runt omkring, så det var bara att sätta igång.
 
 
 
Eftersom hon inte hoppat så väldigt mycket på ett tag, så var hon lite nervös ibörjan, men mjuknade upp ju mer vi försökte och fokuserade. Tillslut kickade hennes överblivna energi in och hon skuttade omkring även utan hinder. Hit ska jag absolut ta mina andra hästar och träna, för det var lugnt och stilla. Samt det blir lite varierat underlag :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback