Totalt kaos...   

 
 
Ja, sådär såg det ut större delen av uppdragen för mig. Jag var nästan tvungen att ignorera fler spelare än vad min lista tillät, för jag ens skulle få en liten glimt av uppdragspersonen. Suck.
 
Det är i såna här lägen det skulle vara underbart att kunna "Dölja Spelare". 
Det skulle inte bli massa onödigt tjat & gnat i globala.
Nä ge oss en dölja knapp så blir nog många spelare väldigt nöjda och kan utforska uppdraget i lugn & ro utan att behöva trängas och "sticka" armbågarna för att ens kunna komma fram till uppdraget...
 
 


Diana Flowerpie

Ja eller hur! Eller om man vill utforska nytt område ifred så ska man få göra det. Håller helt med dig.

Svar: Ja huvva D:
Juliette Stardawn

2014-01-08 / 19:59:10
Diana Flowerpie

Förresten vill jag bara säga att jag fyller år idag iiih :D

Svar: Gör du? :D Grattis grattis till dig kära Diana, hoppas du fick en riktigt underbar dag med massa fina presenter! :DD <3
Juliette Stardawn

2014-01-08 / 19:59:43
Anonym

jeg har det også slik. forferdelig irriterende!

Svar: Ja huvva!!
Juliette Stardawn

2014-01-08 / 20:39:41
BLOGG: http://Amazingcat.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback