Dessa kaniner.   

Flera av dessa stora kaniner har kommit upp på olika platser runt om i Jorvik.
En hel del av personerna nämner att det har med 1 april skämt att göra, då man kunde färga om sin starthäst.
Jag själv har ju knappt spelat 1 år på SSO, så jag hade ingen aning om det faktiskt.
Är väldigt spänd på se vad som väntar med dessa sötnosar!
 
(Bild lånad från Evelina Silverknight's blogg när vi klappade kaninen, tyckte bilden var så söt!)
 
Själv skulle jag helst vilja ha en sån här söt kanin som var i hemstallet och vinkade.
Eller vad säger ni, skulle ni vilja en sån här varelse hos er?
 
 


Evelina Silverknight

Tänk om dem sprang med ens häst hela tiden?
Omg jag hade aldrig mer rört på mig *-*

Svar: HAHHA eller hur! :D
Juliette Stardawn

2014-03-31 / 23:02:17
BLOGG: http://silverknight.blogg.se
Alli D

Hoppas att man kommer att kunna färga hästarna i år igen, det var jätteroligt förra året ^_^

Svar: Jaaaa, hoppas jag med! :D
Juliette Stardawn

2014-04-01 / 01:10:33
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Matilda Greenstone

Det var verkligen populärt förra året och de nya färgerna är ännu snyggare, av vad jag sett på bild ^^

Svar: Jo, jag har själv hittat en riktigt fin färg :D
Juliette Stardawn

2014-04-01 / 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback