Extra xp till hästen.   

Var färdig med alla banor som fanns tillgängliga för min häst Quicksmash, som nu är halvvägs till level 9. Den enda tävlingen som fanns kvar var ponnyloppet, som bara kunde köras om man hade tillgång till en egen ponny. Då slog en tanke mig som jag många gånger förr tänkt på, då jag inte ägde en.Nämligen att köra loppet med ponnyn, åka tillbaka till hemstallet och hämta sin häst och ta emot XP:n med den.
Tänkte det var värt ett försök.
 
 
 
Trallade ner till ponnyloppet som hölls av Polly och Penny. Förväntade mig en skylt så fort jag klickade i någon form av; "Kan endast slutföras med ponny, Kan endast hämta belöning med ponny.. etc." Men istället så stod det bara som vanligt och jag fick mina små XP:n iallafall!
 
 
 
Så nu när jag vet att detta fungerar, så kommer jag fortsätta göra såhär för utnyttja loppet till XP,
till andra hästar om jag inte levlar min egna ponny såklart! :)
 
 


Felicia Greenhill

Gud så smart! Har aldrig tänkt på det förut!

Svar: Hahah, inte jag heller då jag inte trodde de skulle fungera x)
Juliette Stardawn

2014-03-23 / 20:06:37
BLOGG: http://feliciagreenhill.blogg.se
Rose Goldfieldield

Tackar och bockar för tipset! c;

Svar: Ingen fara, tack för dina tips också! :D
Juliette Stardawn

2014-03-23 / 20:12:26
BLOGG: http://rgoldfield.blogg.se
Jennifer Winterstar

Aldrig tänkt på förr :O Tack för tipset! ^^

Svar: Hah ingen fara, glad jag kunde hjälpa ^^
Juliette Stardawn

2014-03-23 / 21:20:07
BLOGG: http://winterstarstable.blogspot.se
Renee Bluebridge

OMG, varför har man inte tänkt på det förut?! Riktigt smart :D tack för tipset! ♥

Svar: Haha eller hur! Ingen fara, kul att det hjälpte! :) ♥
Juliette Stardawn

2014-03-23 / 22:31:31
BLOGG: http://bluebridge.blogg.se
Esme Silverforce

Det där är jättepraktiskt om man vill levla en superlångsam ponny, för det funkar på alla lopp - problemet är bara att risken för Fatal Error kvarstår, tänk vad hemskt att ha levlat över hela Jorvik åsså får man Fatal då man ska samla ihop belöningen...

Svar: Jaha, åh det måste jag göra en vacker dag då mitt internet känns felfritt! :D För precis som du säger, ett Fatal Error när man springer runt och ska hämta belöningen, känns inge vidare :S
Juliette Stardawn

2014-03-23 / 23:47:47
BLOGG: http://monokerus.se
Myrson

Är det en spricka som skymtar där bak </3

Svar: HAHA jaaa, är inte ens populär.... Död åt sprickor.. :(
Juliette Stardawn

2014-03-24 / 12:26:06

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback