Första doppet för iår!   

Jag tyckte det blev så tomt i mitt stall med endast 3 hästar i hemstallet, så tog hem min fina cremello.
Snowkiss såg mer än nöjd ut när hon klev in i stallet igen, lite extra rund och strålande.
Hon verkar ha haft det bra nere på Hästön med mina övriga hästar i deras stora fina hage, med fri tillgång mat.
 
 
Tog med henne ut till Justine's ridlektion vid ponnyudden för att köra premiärritten. Hann dock bara vara med på uppvärmningen vid stranden och vattnet, för hade bråskande ärenden som väntade. Men på den lilla stunden jag var med, oj så stolt jag är över min fina terränghäst! Hon älskar verkligen vatten och vid flera tillfällen trodde jag på riktigt att hon skulle dyka ner och simma med mig i eftersläpet!
 
 
 
 
Välkommen hem min fina Wera!
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback