Mer pikéer till SSO.   

Jag är ett stortfan av pikéerna som finns i spelet och tycker dom är väldigt fina & eleganta. Pikéer har jag ofta haft när jag rider IRL och sett många andra ryttare ha det. Jag tycker dock utbudet av de pikéer vi har i spelet, är väldigt litet.
Vi har färger som, lilaröd, blå, grön, svart, vit & svartvit så vitt jag vet.
Jag vill ha fler fina pikéer att kunna matcha till olika outfits och som självfallet ska passa filtarna i spelet.
 
Här nedanför är några färger jag vill ska komma till spelet:
 
Det finns filtar som matchar pikéerna ovan vilket är en stor fördel!
Hoppas SSO-gänget väljer att fylla på sortimentet i framtida uppdateringar, så gör dom iallafall en liten spelare toklycklig! Hur är det med er, vilka färger vill ni ha på tröjorna?
 
 


Zoe Dogwright

Hej! jag bara undrar var man köper de pikéer som redan finns?? :D

Svar: Hej! De pikéer som finns att köpa finns i Skördebyggden i Jarlaheim samt Jorvikstallets arena shop! :) Hoppas de hjälpte :)
Juliette Stardawn

2014-03-16 / 17:43:16
Adrienna Darkbell

åh ja! Mer pikéer till folket! Jag har ett mål att spara ihop alla som finns, men precis. Utbudet behöver en förbättring!

Svar: Haha ja! Älskar pikéer, känns så classy på något sätt! :D
Juliette Stardawn

2014-03-16 / 17:44:44
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Lily Mclee

Älskar pikéer! Hoppas verkligen att det kommer ett större utbud av dom, gärna en i mörkblått då det är ganska tomt på mörkblåa tröjor! c:

Svar: Åh ja, en mörkblå vore helt underbart! Håller tummarna inför de framtida uppdateringarna :)
Juliette Stardawn

2014-03-16 / 21:25:18
BLOGG: http://nattstad.se/lilymclee
Cecilia Gladefield

Lila skulle jag vilja ha :3

Svar: Ja åh, de vore fint! :D
Juliette Stardawn

2014-03-18 / 16:46:58
BLOGG: http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Fiona Underland

Den gula är awesome!

Svar: Haha, tyckte jag med :D
Juliette Stardawn

2014-03-20 / 22:35:32
BLOGG: http://braverunner.blogg.se/
Zoe Yellowtree

En gul piketröja till ett gult träd som mig passar utmärkt, vill ha *.*

Svar: Hahaha, ja det vore perfekt! x)
Juliette Stardawn

2014-03-22 / 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback