Min klubbhistoria.   

Detta inlägg önskades av Rebecca Longside som bloggar på Starstablepownies.blogg.se
________________________________________________________________________________
 
Tänkte berätta för er om min klubbhistora & åsikter kring den.
 
Autumn Woods - första klubben som jag gick med i. 
Den ägdes av min allra första vän så jag gick självfallet med.
Det var dock ytterst få medlemmar och jag kände att jag inte riktigt trivdes eller hade tid med att vara med i AW, så jag gick ur och levde klubblös ett bra tag.
 
Frost Mules - ägdes av Cassandra Riverforce och var den första större klubben jag var med i.
Hade sett många personer springa omkring med FM loggan, så jag blev väldigt nyfiken. Brevade Cassandra om att få gå med, ställdes på kö och vart överlycklig när jag kom in! Men dock så varade inte min medlemskap på FM väldigt länge och jag lämnade igen för jag trivdes inte.
Tyvärr är Frost Mules upplöst.
 
Comet Hearts - ägdes & ägs åter igen av Miranda Moonbell.
Oj. Vart ska jag börja när jag ska prata om CH. Har nog aldrig varit med i en mysigare klubb. Blev lycklig när jag mötte upp Miranda vid Silverglades fontän för att äntligen få komma med. Det var ingen superstor klubb, med fullt av medlemmar. Men det tyckte jag var skönt. Alla såg till att alla syntes & fick vara med.
Här har jag träffat flera av mina nuvarande vänner och jag är så tacksam för all tid jag fick. Dock lämnade jag för jag ville leva klubblös i en period i mitt liv, men ångrade mig snabbt igen.
Tyvärr så hann jag aldrig tillbaka innan klubben upplöstes 
 
Water Roses - ägdes av Amanda Lightfield.
Jag hade flera gånger sett på Amandas blogg om WR. Detta var innan jag kände Amanda och hade precis blivit bra vän med Anna Waterdawn. Jag var fortfarande klubblös sen Comet Hearts hade upplösts och hade inte hittat någon intressant klubb. Skypade med Anna när Amanda joinade samtalet. Här gott folk, lärde jag känna Mandlutt. När Anna hade gått ur samtalet, skypade jag och Manda till nästan 4 på morgonen & vi pratade om klubbar. Blev sen inbjuden till WR av henne dagen därpå och detta är klubben jag spenderat mest tid i.
Mött ännu mer otroliga människor som är nära vänner till mig idag, varit ridlärare, lämnat och återvänt.
Tyvärr så upplöstes klubben och jag saknar den otroligt mycket 
 
Diamond Bubbles Company - Ägs av Jenny Snowhill.
Jag varade klubblös i 2 dagar efter att Water Roses upplöstes, innan jag pratade med Jen. Hon tog emot mig med öppna armar, haha. Och detta är min nuvarande klubb. Har inget ont att säga om DBC för jag stormtrivs! Träffat många roliga och sociala själar och jag känner mig som en i gänget.
Den är kortfattat en trevlig klubb med dålig humor & häftiga event!
Här lär jag stanna så länge jag orkar!  :)
 


Jensan

vad dålig humor!!!
Det blir novis för Perki i 2 veckor för dåligt uppförande.

Svar: HAHAHA oh no :(
Juliette Stardawn

2014-03-02 / 04:16:11
jen igen ( i jen ihi )

glömde skriva in blogg oså... >.>

Svar: epic fail ala erki
Juliette Stardawn

2014-03-02 / 04:16:48
BLOGG: http://snowhill.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback