Nämen hoppsan!   

I samband med ytterligare SC i kassan, så tog jag hem en häst. 
Denna häst har jag tyckt har varit riktigt apful och trodde jag aldrig skulle köpa den,
nyfikna på se den? Inlägg kommer ikväll om Quicksmash aka Samson ;)
 
 
 


Matilda Greenstone

Kanske den mörka med "gul" man från FG? :D

Köpte araben från FG idag, Silverhurricane ^^

Svar: Vi får se ;) Nej vad kul, den är så himla snygg!!
Juliette Stardawn

2014-03-22 / 11:02:43
Myrson

Min övertalningsskills <3

Visa nuuu : D

Svar: HAHAH du är skyldig mig SC kvinna!!! :(
Juliette Stardawn

2014-03-22 / 11:41:13
Lovaa

Den i FG som Lisa köpte?

SÄG KVINNA!!

Svar: Hahah man vet aldrig ;)
Juliette Stardawn

2014-03-22 / 11:43:09
BLOGG: http://lovastarstar.blogg.se
zoe dolphinborn

nån Arab kanske den i FG?:)

Svar: Vi får se :D
Juliette Stardawn

2014-03-22 / 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback