Önskefärg till SSO.   

Att SSO-gänget har blivit bättre på att göra hästfärger, är ingen nyhet. En häst som jag blev förälskad i var sabino araben på Vingården. Jag älskar den färgen och den är så himla fin! Dock finns de en färg i samma klass som jag gillar ännu mer. Nämligen Grey Roan Sabino. Oj vilken fin färg det är!
 
Skulle hoppa av glädje om den kom till sso!
Tog mig friheten och redigerade en snabb bild av en sådan önskehäst, och önskar den kom nu bums!
 
 
Älskar att göra olika hästfärger och det lär dyka upp liknande bilder i framtiden ;)
 


Myra

Dzzzmm du är så skillad med dina redigeringar x3

Gissa vad jag "pysslade" med några timmar idag på kvällen?!
Ska skynda mig som en brännskadad apa att få "det" klart.. ;)

Svar: HAHAH tack fina du! x) Och åh spännande spännande!! :D
Juliette Stardawn

2014-03-13 / 22:12:09
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se
Siri

åhåå vad stilig!
Fast först tycker jag vi ska få en ordenligt brun häst, fanns en sådan i StarStable och den var ursnyyyygg

Svar: Haha tack o bock! :D Åhå, menar du den bruna svenska halvblodet med tecken? För den smälte jag när jag såg! :O
Juliette Stardawn

2014-03-14 / 14:11:08
BLOGG: http://moonbear.blogg.se/
Adrienna Darkbell

åh wow. W.O.W. Guud vad fint! Tycker du kan få designa alla färger till SSO här framöver

Svar: HAHAHAHA I wish, hade varit dökul :D Tack så himla mkt Ari :3
Juliette Stardawn

2014-03-14 / 21:46:05
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Mary Northwood

GYYYYYYYD vad snygg! Men heter det inte sabino? Assnygg häst iallafall!<3

Svar: Tack så mkt!! :D Det är en grey roan sabino, då den är grå med ljusa hårstrån i pälsen samt vita fläckar! Men bra tänkt :) Tack så mycket! :)
Juliette Stardawn

2014-03-14 / 22:23:10
Linda youngwood

otroligt fint juli *-*

Svar: Tack kära du! :D
Juliette Stardawn

2014-03-15 / 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback