Yttligare ett café!   

 
När jag levlade vid GÅD och sprang förbi bryggorna, så tvärstannade jag snabbt.
Jag tror nästan helt säkert att detta Café inte funnits tidigare, utan kom nu i uppdateringen.
Superfint & mysigt café, vackra växter och vid vattnet! Perfekt, här lär jag fika ofta på mina äventyr :)
 
EDIT: Caféet har tydligen funnits förr, jag måste ha missat de för jag levlar bara i GÅD hehe.
Det var tydligen DEKORATIONERNA som kom i dagens uppdatering, även till fler caféen :)
 
Har ni sett detta café förr? :)


Lily

Själva cafét har ju funnits där, men dom har dekorerat om typ :)

Svar: Haha visste jag inte x)
Juliette Stardawn

2014-03-12 / 15:49:39
BLOGG: http://nattstad.se/lilymclee
Renee Bluebridge

Caféet har funnits förut, men i dagens uppdatering kom dekorationerna ;)

Svar: Jaha åhå, det hade jag ingen aning om! :D
Juliette Stardawn

2014-03-12 / 16:12:26
BLOGG: http://bluebridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback