Yttligare ett hästköp.   

Men dock inte på min första gubbe, Juliette Stardawn. Utan på min andra användare på andra serven.
Jag hade 200 SC sen årsdagen av Star Stable & vann igår en SC-kod från kära Esmeralda Silverforce!
Så det slutade med att jag lät min andra användare få koden så jag kmr vidare med den & kan köpa yttligare en häst, än att springa runt på min starthäst hela dagarna. ^^
 
 
Valet av häst slutade på den leverfuxfärgade morganhästen uppe vid Firgrove.
Den fick det fräcka namnet Farcry och jag har velat ha denna häst en längre tid! Tycker hästen i sig är superfin och har många gånger varit nära på att lägga händerna på den så att säga.
 
 
 
 
Vem vet, kanske Farcry flyttar in i Stardawn familjen senare? ;)
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback