Ovisade bilder.   

Ni som följer mig på Instagram (@Jstardawn) har nog redan sett dessa bilder, men ni andra som inte gjort det så här är ett par redigerade bilder som jag har gjort nu under min bloggpaus-period.
 
 
 
 
 
 
Redigera och måla är nog något av det roligaste jag vet! Många i SSO communityn har börjat redigera och jag tycker det är riktigt roligt att följa folks utveckling. Jag själv har utvecklats en hel del och älskar att pröva nya tekniker och våga mig på utmaningar. 
 
 


Veronika Dragonforce

Alla dina bilder blir så himla bra, jag älskar verkligen eld-hästen *-*

Svar: Men åh tack snälla du, glad jag blir :D
Juliette Stardawn

2014-11-13 / 17:44:55
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se
April Goldfall

Dina bilder är helt otroligt fina, du är så himla duktig! Jättekul att du börjar blogga igen :)

Svar: Nämen åh tack fina du! Glad jag blir att höra det :D
Juliette Stardawn

2014-11-14 / 16:03:51
BLOGG: http://aprilgoldfall.blogg.se
Angelica Skybell

Wow, kan jag bara säga! Dem är jättefina. Jag fastnade speciellt på den där med norrskenshästarna. Dem var helt underbara! :)

Svar: Åhh tack så hemskt mycket, roligt att höra! :D
Juliette Stardawn

2014-11-23 / 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback