Stallet just nu!   

Förnärvarande har jag bara 4 hästar hemma i hemstallet, de 9 andra hästarna är på hästön.
Anledningen till varför jag har så lite hästar i stallet är för jag försöker minska ner stallhjälpen och ta hand om hästarna själv. Något som inte går något vidare heheheh...
 
 
Alla förutom Firerain ska levlas. Förutom det kommer det anlända en ny häst i helgen.
Är väldigt spänd! Något mer säger jag inte ;)
 
 
 


Anonym

Haha!
Har en häst kvar att levla från och med i morgon sen är man levlingfri :D

Svar: Nej vad fuskigt!! Har fem hästar kvar :(
Juliette Stardawn

2014-04-04 / 20:06:39
BLOGG: http://emmashortroad.blogg.se
Emma Shortroad

Hm... ja men alltså dom kommer ju gå fort ett levla, du har ju 5 veckor på dig ungefär nu att bli klar med dom <3 :D

Svar: Haha men precis :)
Juliette Stardawn

2014-04-05 / 12:18:39
BLOGG: http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback