Nedfrusen veterinär.   

Har sett på lite olika bloggar om ett hemligt, gömt uppdrag där man ska leta reda på en veterinär som har blivit nedfrysen. Veterniären var på samma plan som professor Elsa Einstein, när det krashade i Dinodalen. Jag försökte själv leta reda på henne, visste att hon var vid ett träd inne i skogen. Men efter flera förjäves försök, gav jag upp och sökte hjälp hos käre Alicia Starnight.
 
Snäll som hon är, sprang hon till Dinodalen för att hjälpa mig hitta den försvunna kvinnan.
 
 
Efter lite virrande i skogen, skymtade jag en blå siluett som låg vilandes mot ena trädstammen.
Hon var verkligen blå och fin, men helt nedfrusen och stel. Omöjlig att ge oss några livstecken.
 
 
 
Tappade bort Alli påvägen ner ifrån skogen och försökte tappert ta mig ner därifrån själv.
Resulterade i att jag fastnade på en bro och krockade i ett x antal träd och stenar.
 
 
 
Gillar gömda uppdrag, även om jag nästan alltid behöver liiite hjälp ifrån vänner att klara dom!
Har ni hittat veterniären? :)
 


Veronika Dragonforce

Haha låter ju som du hade dig ett litet äventyr i alla fall ;) Och japp, veterinären är räddad här! Hur hon dock kan leva efter att ha varit sådär nedfryst är ju en annan sak..

Svar: Ja, det kan man verkligen säga!! Åh så skönt, äsch årets goda gärning är iallafall avklarad ;)
Juliette Stardawn

2014-11-24 / 16:53:21
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se
Adrienna Darkbell

hahahah nope.. är lika lost som en isbjörn i öknen i dinodalen :))) fel referens kanske, men kom inte på någon bättre!

Svar: Hahah kämpa på! Annars får jag väl ge mig ut dit igen och hjälpa dig ;)
Juliette Stardawn

2014-11-24 / 18:34:37
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback