Åsikter kring de nya ponnysarna.   

När jag red ner till Fort Pinta, förväntade jag mig kanske en liten brygga med en båt där hästarna stod, som på bilden från uppdateringen. Men ikket, det fanns yttligare en brygga med fyra små hus/förråd där.
Så blev direkt nyfiken om dom kommer öppna fler butiker där ;)
 
Men iallafall, så var det OTROLIGT mycket folk där och var tyvärr tvungen att ignorera en hel del för att ens kunna få ta en vettig bild av ponnysarna. Plus det var en massa som red omkring där med sina små, puttinutt ponnysar och oj vad man blev avundsjuk. ;)
 
 
Detta var den första ponnyn man möttes av när man klev på flottan/båten.
Jag har alltid varit svag för isabellfärgade hästar och denna var inget undantag, älskar tecknerna! 
Direkt jag såg denna på förra veckans uppdatering, blev jag helt kär och visste direkt att det var denna eller den svarta jag skulle bara ha! Men nu i efterhand så tyckte jag att denna och Snowkiss's färg var hyffsat lika, inte direkt suuuuper lika men, jag är osäker på om jag ska slå till, men hissar deffinitivt denna! :)
 
 
Det var denna och den bruna jag gillade minst när man fick se första bilden på dom.
Men när jag fick se dom i spelet, wow. Riktigt fin skimmelfärg som passar en liten ponny!
Jag är mer sugen på att köpa denna än den isabellfärgade nu då jag var fodervärd på en liknande ponny i tre år, så ser väldigt mycket av honom i denna häst ;) Solklar hiss från min sida!
 
 
Åh kolla på denna goding! Älskar tecknerna på den och den ser riktigt ut som ett litet busfrö ;)
Dock gillar jag inte så mycket tecknerna på frambenen, vet inte riktigt vad dom försökt med där...
Men eftersom jag inte har varken en paint eller appaloosa, så skulle denna passa perfekt in i min samling, då jag inte har någon utöver Firerain med lite speciella tecken :)
Men åter igen, så hissar jag denna! 
 
 
Detta är då den häst jag ogillar mest. Vet inte riktigt varför, för den är ganska söt.
Men tycker att den bruna färgen ser lite "plastig" och tråkig ut. Plus jag redan har en brun häst i mitt stall så jag är inte i behov av yttligare en. Dock är den värd priset, 350 SC, och jag tycker tecknerna var fina.
Men färgen förstör, så blir tyvärr en diss från min sida :( Men de är inge större fel med den!
 
___________________________________________________________
 
ÄLSKAR att dom är så billiga! Hade för mig att dom skulle gå kring 990 SC som frieserna, men ikket!
Plus att man kan ändra frisyrer på dom, så man kan ändra hur man vill ha den!
men tyvärr så är den segare än storhästar, så tror inte sååå många kommer tävla med denna i champis :(
Men tycker det är mer realistiskt så! :)
Är helnöjd med ponnyerna och de rör sig även, så som frieserna!


Rose Greenhill

Speciella championatgrupper för ponnys skulle definitivt vara bra :3

2013-08-21 / 18:29:44
Alli

Skimmeln kommer absolut så snart som möjligt att stå i mitt stall :D

Svar: Har redan köpt den ihihihihih 8D
Juliette Stardawn

2013-08-22 / 16:39:56
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback