Gymnasiet....   

För det första, ursäkta min hemska och kassa uppdatering för bloggen idag.
 
Har bara inte orkat, haft lust eller hunnit med :/ Har alldeles för mycket saker i mitt huvud just nu..
Imorgon börjar jag gymnasiet och jag har precis insett att dom här sista tre åren, måste jag ge allt jag har.
Jag börjar på en skola där över 2000 personer går och tidigare gick jag i högstadiet där elevantalet var omkring 120.
Jag känner absolut ingen som ska börja i min linje, stylist & spa, och jag är toknervös.
Tänk om jag är för framåt, jobbig, ful? Hur ska jag reagera, vad ska jag säga etc. för passa in?
Såna saker åker runt i mitt huvud konstant och ja, det här är stort för mig.
Jag är en blyg person IRL och har hyffsat dåligt självförtroende då jag är osäker om mitt utseende.
Jag har hakat upp mig på saker om mitt utseende att jag orsakat stora problem med det.. Inget som vi går in på dock.
 
Eftersom jag vill satsa på skolan, få bra betyg och gå ut med betyg jag är nöjd med, är denna blogg's framtid osäker. För jag vill inte tvingas göra ex. 5 tidsinställda varje kväll och känna pressen att alltid vara er till lags.
Det är ansträngande att driva en blogg och jag vill alltid göra den så rolig att läsa som möjligt.
SSO kommer jag försöka logga in på varje dag, men just nu vill jag satsa på mitt liv IRL.
Ta vara på skolan, vännerna, familjen osv. Dom betyder mycket mer!
 
Hoppas ni förstår mitt beslut & jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade, jag lovar.


Allison Dawnstar

Är själv jätteosäker då nästan allt är nytt. Jag ska till exempel ju börja få betyg :/ OCH börja på en ny skola.

Svar: Åh det kommer gå bra, trust me! (L)
Juliette Stardawn

2013-08-19 / 01:40:25
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Zelda Eveningstar

det där är INTE SANT! du är världens finaste människa jag känner. du är världens snällaste & superfin både på utsidan och insidan, det kommer gå bra ❤

Svar: Åh tack fina du, håller tummarna haha (L)
Juliette Stardawn

2013-08-19 / 07:19:12
BLOGG: http://zeldaeveningstar.blogg.se
Sylvie Yellowstone

Det kommer gå bra för oss ok? ♥

Svar: Vi kommer greja de, okok bra♥♥
Juliette Stardawn

2013-08-19 / 07:39:54
BLOGG: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Sally Lightbridge

Lycka till :D Det kommer gå awesome! Måste bara säga att jag älskar hur du har det med dina kommentarer och sånt, så fint! Lite avis faktiskt! ;) <3

Svar: Tack Sally, litar på dig haha ;) Åh haha tack så mycket, men dina är ju jättefina ju ♥♥
Juliette Stardawn

2013-08-19 / 09:55:17
BLOGG: http://sallylightbridge.blogg.se
Susie (Susan Moonstar)

Jag önskar dig verkligen lycka till, det går säkert bra!
Sedan tycker jag att det bra att du väljer att sluta med bloggen om det är för mycket. Självklart kommer det vara tråkigt, jag kommer sakna bloggen men jag har läst alltför många bloggar där det hela tiden kommer inlägg om press på att blogga och att personen har svårt att hinna med, sitter uppe hur länge som helst för att skriva tidsinnställda etc. och tänker rakt ut "du behöver ju verkligen inte känna sån press på dig!" Så det är bra att du slutar om det blir för mycket!:)

2013-08-19 / 15:59:01
:)

Bor du i norrland? Har kompisar som går stylist och spa i umeå :) Fin blogg du har :D

2013-08-21 / 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback