Ny inköpt!   

Såg på en massa bloggar att det inte bara hade kommit nya uppdrag i uppdateringen, utan även frisyrer och 4 träns. Eftersom tränsen var så pass billiga så inskaffade jag mig två utav dom redan idag!
 
 
 
På lördag ska jag inskaffa mig resten!
Jag kommer inte att lägga ut bilder på dom nya frisyrerna/hårfärgerna eller tränsen eftersom så många andra bloggare redan har lagt ut dom, men jag länkar istället så ni kan kika! :)
 
Tränsen!
 
Frisyrerna!
 


Anonym

Riktigt snygga är de! :D Köpte det kolsvarta, men dum som jag är: råkade köpa för SC när jag skulle köpa för JS ;_; Kalla mig klantig owo <3

Svar: Ohjaa, skönt att de var så billiga också! Men Nikki dååå:(♥
Juliette Stardawn

2013-08-01 / 12:09:09
Nikki Westlake

Jag är anynom över x)

2013-08-01 / 12:09:22
BLOGG: http://nwestlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback