Ändringar i nyheterna? ~   

I onsdagens uppdatering, så stod det längst ner att vi skulle få tjuvkika på något snarrast!
 
Eftersom jag själv aldrig la ut på min blogg om onsdagens uppdatering, så var jag tvungen att låna från min boo boo Anna W. - annawaterdawn.blogg.se och visa er en sak.
 
 
Så stod det i onsdags när uppdateringen just kom ut.
Men nu idag för att kika om dom lagt in det om araberna & liknande på nyheterna, så fanns det inget.
Istället så har dom tagit bort allt om tjuvkikningen och istället lagt till mer info om julbutikerna och dagliga julbestyr. Hm. 
 
 
Det gjorde mig lite förvirrad, borde dom inte haft kvar det? För även om dom har visat en sneakpeak på deras Facebook sida om araberna, är det inte alla som ser. Jag klickade in på nyheterna varje dag efter uppdateringen för att se om det kom någon liten sneakpeak på något spännande. Men det kom aldrig upp. Så därför tänker jag mig att dom borde ju ändå lägga ut sneakpeaken på deras hemsida, för alla har inte facebook till starstable typ.
Där ibland är jag, så jag fick reda på det för jag läste mina vänners bloggar!
 
Rörigt inlägg, men jag ska absolut börja kika in på nyheterna oftare nu för att se om dom ändrar saker och ting, men jag står fast vid min åsikt om att viktiga och sneakpeak på saker, borde dom dela med sig på nyheterna, för alla har inte tillgång till facebook och/eller instagram :)
 
 


wilma weststone

har också märkt det! Men har glömt att blogga om det även fast jag skulle det haha!

Svar: Haha nämen se där! :)
Juliette Stardawn

2013-12-10 / 12:36:21
BLOGG: http://jorvikhorses.bloggplatsen.se
Cecilia Starhill

Håller med dig, egentligen så skrev dem ju först att överraskingen skulle komma ut på nyhetssidan.
Men istället så lägger dem upp på facebook och Instagram.

Svar: Eller hur, har dom inte tänkt på att vissa människor inte har möjligheten att kolla på fb tex :(
Juliette Stardawn

2013-12-10 / 13:36:37
BLOGG: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Matilda Greenstone

Jag har inte heller Facebook, så jag håller helt med dig.

Jag blir ärligt talat riktigt arg. Vill de att alla människor ska bli Facebook beroende och bara lägga upp där?
DESSUTOM, åldersgränsen på FB är 13 och många, väldigt många som spelar är inte så gamla.
Nej nu ska jag sluta skriva innan jag blir helt pissed off, men jag ska mejla supporten om detta för det stör mig som jag vet inte vad!

Svar: Men eller hur!! Bra sagt där Mattis, om du får svar så skulle jag vara väldigt intresserad utav vad dom svarar! :)
Juliette Stardawn

2013-12-10 / 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback