Kolla, en arab!!   

Detta ligger ute på både Starstables facebook, nyhetssida och instagram!
 
sneak peek
 
Tänkte visa min + & - med vad jag ser på bilden!
 
Det postitiva (+);
+ Den ser verkligen ut som en arab med den inåtbuktande nosrygg!
+ Färgen som araben har är dösnygg då jag vill gärna ha en skimmelhäst i mitt stall
+ Svansen ser ut att ha hög svansföring, vilket är jätterolig detalj!
+ Ögonen ser annolunda ut, stora och klara som araber brukar ha
+ Jag antar att den är i "normal" storlek då det skulle se lite mysko ut med att ha en arab som är lika stor som både en frieser & en andalusier ;) Antar att väggen ser "större" ut för att den vill täcka lite mer av hästen, som en Alicia Starnight nämnde! :)
+ Bara tanken på att vi kommer få araber är supertrevlig!
 
Det negativa (-);
- Trots att ögonen är väldigt speciella, så är dom lite fööör stora ser det ut som, nästan så dom täcker hela huvudet...
- Öronen ser ut att vara vääldigt små och ser lite udda ut
- Manen skulle ha haft typiskt arabutseende med pannluggen separat från manen på det där specielalla sättet. se nedan:
 
 
- Har inget med araben att göra, men jag är dock pank på sc just nu, så kan tyvärr inte inskaffa någon :(
 
Så för mitt egna bästa hoppas jag att dom inte är lika lockande som vi har fått för oss, men å andra sidan, så tror jag verkligen att jag har fel... Den ser otrolig ut!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback