Dålig uppdatering:   

Hej, jag vet att det har varit dålig uppdatering på sistonde och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det!
Anledningen är att jag är väldigt upptagen IRL och mitt internet fungerar i stort sett inte just nu... :(
Så det blir tyvärr ingen mer bloggning idag om jag inte får igång det! Bloggar för närvarande med mobilen.
 
Om internet fungerar imorgon, kommer ni få extra mycket inlägg och roligheter, samt TVÅ redigerade bilder istället för bara en ;) Plus funderar jag på att eventuellt visa er hur jag redigerar mina bilder, skulle ni vilja det? :)
 
Aja, nu vet ni hur läget är och som sagt, kanske inte kommer nå mer inlägg today.. :(
Ciao!
 


Exenzia

Ja, visa oss ! :D

2013-07-23 / 18:02:57
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Adriana Starlake

Ja! Visa! :D

2013-07-24 / 14:22:34
BLOGG: http://www.starlakesso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback