Huvudberättelsen forts.   

I jarls gravvalv fann jag det jag sökte, en speciell "sten" som gjorde så att de levande fågelskrämorna förvann.
Ja, dom var fett läskiga när dom flög omkring med röda ögon :S
Kolla så fint jag och Jewelmist lös när vi aktiverade skenet i stenen!
 
Körde ett lopp där jag, efter jag tagit guldäpplet, skulle undvika skugghäxorna och deras sömnbomber.
Tror jag klarade det på åttonde försöket.. haha.
 
 
Fick sen häxan Pi snäll och hon berättade allt om Justins häst och deras plan.
 
 
Så imorgon ska jag smuggla in mig och Firerain till deras oljeplattform mitt ute i havet.
 
Jag älskar verkligen huvudberättelsen uppdragen, eftersom jag ser mycket ifrån SLL i dom.
Jätteroligt!


Allison "Alli" Dawnstar

Minnen c,:

2013-07-09 / 21:35:49
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback