Redigeringar?   

Jag funderar på att släppa lite tipsinlägg om redigering, kan vara t.ex. man/svans, tecken och märken, göra om kroppsdelar och positioner, ändra färg på hästen/objekt, ta bort utrustning/störande saker i bakgrunden etc.
OM jag nu ska göra såna här inlägg, vad skulle ni vilja läsa om och lära er? :)
 
Jag kommer även att redigera i Gimp eftersom alla har tillgång till de, för det är ett gratis program.
Då behöver ingen känna att den inte kan redigera för den inte har t.ex. dyraste Cs6! Snällt va?
Så bomba med kommentarer om vad ni skulle vilja lära er, så kanske de kommer i framtiden ;)
 
 


Rose Skystar

Flytta ben mm.Och som du sa fixa fläckar och så.Som inlägg med din freiser.

2013-07-25 / 14:40:17
Esmeralda Silverforce

Just den där bilden måste jag säga var fantastiskt snygg!

Svar: Tack och bock Esme! :)
Juliette Stardawn

2013-07-25 / 19:57:22
BLOGG: http://monokerus.blogg.se/sso
Sally Westfield

Hur du flyttar ben/armar, bra tips på vad man ska tänka på om man gör mera man/svans/hår, hur man gör andra färger på hästen och tips hur man skuggar under hästarna :D

2013-07-25 / 21:22:30
BLOGG: http://sallywestfield.blogg.se
Thea Northknight

Säg.mig.hur.man.ritar.man/svans.och.hår.överhuvudtaget.
snälla... c:

2013-07-25 / 23:34:25
Britney Skypaw

Flytta ben/armar/kroppsdelar, och hår, och man och svans, OCH UNICORN! :D

2013-07-26 / 00:53:33
Emma Sweetwood

ALLT!!:DXD HAHA!

2013-07-26 / 23:09:11
BLOGG: http://emmasweetwood.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback