Uteritt med Nikki.   

Igår så planerade jag och Nikki en lång, mysig uteritt men eftersom mitt internet tjafsade så blev det senare istället!
Vi möttes upp vid Steves gård och med mig hade jag Firerain. Jag hade planerat att ta Airwalker, men han har blivit halt :/ Pratade med Judy, som lovade att se efter honom och höra med veterinären medans jag var ute.
 
Jag tog med mig Firerain, eftersom han inte haft en lång uteritt på länge! Ojj, vilken lycka de var för honom!
Vi red mot Gyllenåsarnas dal och påvägen dit så stojade både min och Nikki's häst Starbelle.
Båda hästarna var riktigt taggade och fyllda med energi. Lite glädjeskutt här och var, tills vi kom fram till stranden där vi skulle grilla.
 
 
 
När vi var mätta och belåtna så beslöt vi oss för att bada lite med hästarna. Och gud vad kul det var!
Ragge skuttade, bockade och levde rövare i vattnet = han älskar vatten oki?
 
 
Efter det så begav vi oss hemåt, samma väg i olika gångarter.
Jättetrevlig ridtur och jag känner att jag måste ta ut Firerain oftare eftersom han hade överskottsenergi.
 


Nikki Westlake

Haha xD <3

Svar: :DD <3
Juliette Stardawn

2013-07-19 / 16:18:21
BLOGG: http://nwestlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback