Nattuppdrag.   

Kom på att jag hade ett uppdrag kvar idag som jag helt glömt bort, hehe :3
Mr. Kembell och hans barnrumpor till undersåtar hade ritat graffiti och skräpat ner RH.
 
Suck. Det värsta var att när dom ändå ska klottra, varför inte klottra nått snyggt?
 
Och lämna flaskor och skräp i ridhuset, inte särskillt snällt va?
 
Så fick äran att plocka upp allt och tvätta bort graffitin, vad gör man inte för man är snäll? ;)
Plus att ett tag under uppdraget fick jag även en stalker.
Sa ingenting, utan följde bara efter mig vart jag än gick. Lite roligt faktiskt!
 


Filippa Sunside

Ohhh.. Pinsamt. Det där är min lillesyrra.. Hon brukar stalka folk :$

Svar: Haha jaha! Tyckte det mest var komiskt :3
Juliette Stardawn

2013-06-26 / 01:34:59
BLOGG: http://jorviksso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback