Rodeohästen?   

 
Nu när jag precis kommit hem från England, så har mina hästar fått stått i hagen för det mesta & ha det bra.
Men i och med det så kan en och annan av mina hästar få lite överskottsenergi som gör att det kan sluta lite hur som helst..
Jag tog ut Firerain för att rida ett lite mer vettigt dressyrpass nere i paddocken vid JS, men det hela slutade med en häst som tokskenade & bockade runt hela stället...
 
 
Jag fick bokstavligen talat klamra mig fast för att inte trilla av. Jag är så glad för att min annars urkassa balans höll med sig idag, annars hade jag legat på marken för länge sedan. Får se till att släppa lös dom en stund innan så de hinner springa av sig, för man kände sig verkligen hjälplös när man åkte runt på honom :(
 
 


Sylvie Yellowstone

Fint :D Fast svansen och håret "blåser" åt olika håll! ;)

Svar: Thanks my love, haha jag vet shhh, vi säger som att han piskade med svansen! c8
Juliette Stardawn

2013-11-04 / 22:44:53
BLOGG: http://yellowstone.blogg.se/
Matilda Greenstone

ALLTSÅ ÅH VAD FINT REDIGERAT! *-* Skulle verkligen vilja lära mig :D

Svar: HHSDKSJ TACK FINA DU! :D Du skulle säkert vara grym!
Juliette Stardawn

2013-11-05 / 17:11:56
BLOGG: http://skydancers.blogg.se
Diana Flowerpie

Du gör det så himla bra! Du får allt att låta verkligt! Nästan alla bloggar om SS handlar om att man är den mest perfekta ryttaren ever. Men att hästen bockar och skenar kan hända alla, och du skriver så bra, precis som om det hände på riktigt! Det där har ju hänt mig, och jag är säker på att jag hade känt så om jag inte klarade mig så bra som jag gjorde!
Superbra!

Svar: Åh gud vad glad jag blir av din kommentar! :) Så sant som du säger, man vet aldrig vad för bus ens häst kan hitta på ;)
Juliette Stardawn

2013-11-05 / 17:44:16
Minna Silverhill

Fint redigerat! Men en fråga, hur får man till strålar "ljus" eller vad man ska kalla det ? Men SUPER DUPER HYDXNCIXKLCDXJNM FINT ♥

Svar: Hahah åh tack så mycket! :) Jag har använt mig utav linsöverstrålning som finns i Gimp 2.8 :D
Juliette Stardawn

2013-11-06 / 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback