Tinker till SSO?   

En hästras som jag verkligen, verkligen vill ha till SSO är tinker.
 
Gud vad jag älskar dom hästarna! Deras utseende, personlighet och fluffiga hovskägg!
Det skulle inte vara helt omöjligt med att få tinker till sso, då dom har ungefär samma byggnad som friesern, så dom behöver egentligen bara ändra färg på den ;)
 
Tog mig tid & snabbredigerade i cirka 15 minuter över hur det skulle ev. se ut.
Haha, blev inte så bra, men inte alltid så lätt när man är stressad och GIMP inte vill sammarbeta :(
 
 
Jag skulle köpt en tinker direkt på momangen om dom kom!
 
Hur är det med er, vill ni ha tinker till SSO? :)
 
 


Esmeralda Silverforce

Oooooh vilken söt ♥ Tinker är en hästras som ligger mig oerhört varmt om hjärtat, då jag gick på ridläger som yngre red jag en underbar Tinkervallack fyra år i rad och det går inte att sätta ord på vad den hästen har gjort för min ridning. Förutom det så är det ju en helt ljuvligt vacker ras, skulle så otroligt gärna ha in dem i spelet som svartskäck och brunskäck (vi har ju liksom bara rödskäckar, mer brunskäckar åt folket!).

Svar: Haha men åh tack snälla Esme ♥ Åh gud så roligt, hade själv en nordsvensk som verkligen var den enda för mig & gjorde min ridning sååå mycket bättre :D Håller med till fullt, enough med rödskäckar! Bring us some brunskäckar & svartskäckar!
Juliette Stardawn

2013-11-07 / 19:43:38
BLOGG: http://monokerus.se/
Sofia Turtlebear

ska säga en sak...

När jag var typ 8-9 år var min absoluta dröm att starta upp ett tinkerstutteri haha...
Någon gång kanske jag gör det maybe... haha mn tunker är en ljuvlig ras, vacker och så snäääll!

Svar: Haha nej vad roligt :) Ja verkligen, love theeeeeem!
Juliette Stardawn

2013-11-07 / 20:30:48
BLOGG: http://moonrider.blogg.se/
Clara oldhaven

Guuuud vilken fin bild du är så himla duktig på att redigera! Önskar jag var lika duktig som du!*-* jaja bara att fortsätta öva haha xD

Svar: Åh gud vad glad jag blir, tack snälla! :) Äsch, du kommer säkert klå mig med hästlängder ;)
Juliette Stardawn

2013-11-07 / 21:50:52
Alessandra Kinglord

Skulle enkelt köpa en tinker om dom kom för dom ligger väldigt varmt om hjärtat för har här hemma ett tinker sto med ett litet föl går utan gör fönstret

Svar: Nämen gud, så vill jag också ha det! :)
Juliette Stardawn

2013-11-07 / 22:12:42
BLOGG: http://jorviknew.bloggo.nu
Northon

Men gud vad vacker!! Åh skulle älska om de la till en tinker i spelet!
Men helst av allt så skulle jag vilja ha en nordsvensk i sso... Den rasen är min absoluta favorit!

Svar: Haha åh tack snälla du! Eller hur, jag älskar tinkrar & nordsvenskar, dom är mina absoluta favoritraser! :)
Juliette Stardawn

2013-11-08 / 14:58:50
BLOGG: http://letsplaysso.blogg.se
Diana Flowerpie

Jag vill ha stora, kraftiga hästar som INTE går som ett dressyrprofs.

Svar: Precis, hade varit kul om dom gick lite tyngre och inte exakt lika graciöst ;)
Juliette Stardawn

2013-11-08 / 15:14:32
Rebecca Winterbell

Don't mobba den e as fin seriöööst Gud va fin!!!!!!!!!!!!

Svar: Haha naw, tack hörru c8
Juliette Stardawn

2013-11-08 / 19:33:48
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se
Minna Silverhill

FIIIIIN, men en tinker vore inte så dåligt.... Men guuuud det hade ju varit kul <3 Tinker är jättefina och är en av de raserna som ligger varmt om mitt hjärta, dem är bara så söta <3

Svar: Tackar! :) Nämen precis, vi får hålla tummarna!
Juliette Stardawn

2013-11-09 / 08:26:20
Jane Riverwood

Kolla filerna, de är på gång!! :D
Kommer nog på veckans Onsdags-uppdatering <3

Svar: Jag såg det, vad roligt! :D
Juliette Stardawn

2014-03-24 / 18:11:40
BLOGG: http://starstablejane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback