Visste ni....   

..att jag riktigt sällan kan gå i samma outfit flera dagar utan måste byta varje dag?
Det är sant & det är som ett tvång jag har :(
Kan nästan aldrig heller ha samma outfit på olika hästar, utan har separata outfits. Fett drygt jau.
 
Så såhär ser jag ut idag när jag springer runt, men lär väl byta imorgon ;)
 
 
 


Alexandra Mistdawn

Använder du dig utav photoshop? :)

Isåfall, kan du försöka förklara hur man lägger till linsöverstrålning? :D

Svar: Jag använder inte PS så mkt just nu, så har ingen aning! Men kika bland filter eller lager & om det inte finns där, kanske det finns någon slags pensel man kan ladda ner :)
Juliette Stardawn

2013-11-10 / 20:14:34
BLOGG: http://starstableryttarnas.blogg.se
Alli D

Det är bara två outfits jag andvänder, och om jag byter mellan dem sker det med ett halvårs mellanrum, typ xD

Svar: HAHAH men din mupp! c8
Juliette Stardawn

2013-11-12 / 08:06:18
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback