Halloween sminket ~   

Något jag var taggad på i uppdateringen var sminket som var speciellt för Halloween.
Men dock blev jag lite besviken:
 
 
 
 ^ Dessa är årets halloween sminkningar & jag tror det var samma som förra året?
 
Min karaktär passade absolut inte i dom haha, jag menar, ser ni bara?
Men det är mitt egna fel ;) Men jag funderar på ta det åt höger bara för skojsskull!
 
Men sen att det inte kom fler roliga sminkningar är jag lite besviken på, jag menar, det finns nu skelett & vampyr, hur kul hade det inte varit med häxa, varulv eller varför inte lite wild and crazy som en pumpa?(y'
 
Vad tyckte ni om sminkingarna & har ni skaffat någon? :)
 


Diana Flowerpie

Ja, sminkningarna var från förra året och det tyckte jag var tråkigt. Jag föredrar att vara lika läskig som Billy Bulldozer i stället för att vara vampyr eller skelett! :D

Svar: HAHAH, han är ju döläskig! :s
Juliette Stardawn

2013-10-30 / 21:12:04
Felicia Greenhill

Har skelettsminket just nu :)

Svar: Härligt! :D
Juliette Stardawn

2013-10-30 / 21:28:02
BLOGG: http://feliciagreenhill.blogg.se
Siri Moonbear

Har skelettsminket, assexigt ju ♥

Svar: Ohlala, smexi siri!♥
Juliette Stardawn

2013-10-30 / 21:50:09
BLOGG: http://moonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback