Scarletknight aka Charmant ~   

 
 
       Namn: Scarletknight    Smeknamn: Charmant     Ras: Andalusier 
   Kön: Hingst     Ålder: 7     Inriktning: Dressyr & NH      Ägare: Alina Silverhood
Fodervärd: Juliette Stardawn
 
Denna gentleman är som en jättestor teddybjörn, han älskar att gosa & vara med överallt.
Nyfiken, vänlig och stabil är tre ord som beskriver denne herre väldigt bra, dock kan han bli alldeles för nyfiken och närgången har jag märkt, så man får se upp vart man har fötterna ;)
Ovanor han har är att han ogillar när man sadlar och kan försöka nafsa efter en & gnagare är han livrädd för.
 
 
Han är utbildad inom lite akademisk ridkonst, dressyr och grundutbildad i NH. Något som jag kommer kämpa vidare med honom, då jag hört att han är väldigt lyhörd. Han har haft 5 avkommor hemma i SJ och jag har hört från Alina att alla verkar vara lika sin pappa i lynnet! 
Jag hoppas på att jag kommer få ha en tid med denna fina hingst innan han ska tillbaka till sin ägare i Valedale. 
Och kanske till och med starta en tävling, vem vet?
 
 
 


wilma weststone

hej! har en fråga. Om man byter man på andalusiern kan man då byta tillbaka till originalmanen?? snälla svara annars vet jag inte om jag vågar byta xD

Svar: Hejdu! Ja det kan man! :)
Juliette Stardawn

2013-11-23 / 21:09:51
BLOGG: http://jorvikhorses.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback