Den efterlängtade springaren. ~   

Jag hade ett riktigt tufft beslut om vilken av de svarta hästarna jag skulle köpa, då båda är otroligt snygga och jag tror de skulle fungera med mig utan att jag lessnar. 
Idag då det var dubbla sc så köpte jag 500 sc = 1000 sc.
Det resulterade i att jag äntligen hade råd att köpa nån av dom fina svarta springarna som fanns i Jorivk. 
 
 
Jag kollade på två hästar, provred båda två och den ena kändes lite nervigare än den andre.
Fortfarande här var det svårt för mig om jag ville ha en känslig, pigg lite yngre & därmed grönare häst eller en lite mer stabil häst med lite mer erfarenhet? 
Beslutet landade iallafall på den lite äldre herren då det kändes som att jag behöver en häst som jag kan börja fokusera mer på träning & tävling med istället för att miljöträna och börja ifrån marken som grund.
 
Hästen jag köpte är en 10 årig hingst vid namn Popcheif aka Pelle, som han också kallas.
Och vi klickade direkt jag satt upp på hans rygg. Den här hästen skulle jag ha med hem.
Det var Marley som var där som assistent, då James såklart inte kunde komma.. Suck.
Han var även snäll nog att ta lite bilder under min provridning i hans paddock.
 
 
 
 
 
Tycker ni jag gjorde rätt beslut eller skulle jag köpte den helsvarta istället? 
 


Esmeralda Silverforce

Helt rätt beslut tycker jag, fantastiskt fin :3

Svar: Åh kul att höra, tacktack! :D
Juliette Stardawn

2013-09-21 / 08:35:11
BLOGG: http://monokerus.se/
Anastasia Eastforest

helt klart rätt omg <3

Svar: Åh tack Sia :DD
Juliette Stardawn

2013-09-21 / 10:01:22
BLOGG: http://silverforestriders.bloggo.nu
Myra :D

ni är jättefina ihop, tycker du gjorde rätt val :D

Svar: Åh tack myris, kul att höra! :D
Juliette Stardawn

2013-09-21 / 12:24:43
Vendela Moonlake

Tycker verkligen du passar med denna hästen! Personligen tycker jag att den också är finast av hästarna du velade mellan :D

Svar: Åh kul att jag köpte rätt då! :D Tack så mycket!
Juliette Stardawn

2013-09-21 / 14:59:34
Allison D

Så du köpte den i alla fall :D Rätt val :)

Svar: Thanks my dear! :D
Juliette Stardawn

2013-09-21 / 16:45:59
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Adrienna Darkbell

Jag tror du gjorde rätt val, tycker du passar bra tillsammans med Pelle redan! Längtar efter fler bilder. c:

sv: Åh, tack tack, igen! ♥

Svar: Åh vad kul att höra, de lär du absolut få se mer av! :) ♥
Juliette Stardawn

2013-09-22 / 09:13:28
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Alexandra Mistdawn

Absolut rätt <3

Svar: Åh tack Alex! :)
Juliette Stardawn

2013-09-22 / 12:21:57
BLOGG: http://starstableryttarnas.blogg.se
Tindra Snowstone

helt rätt <3 jag har en sån och jag är såååå nöjd ;D

2013-09-24 / 17:24:43
zoe dolphinborn

Perfekt!!!!!!!!!! ni passar i hop rätt val♥

Svar: Tack så mycket Zoe! :D
Juliette Stardawn

2014-04-11 / 14:04:37

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback