Stallflickan till undsättning!   

Nu har även jag inkallat stallhjälpen eller snarare en stallflicka som ska hjälp till i mitt stall.
Hon var inte sååååå jättedyr, 7 sc per dag tog hon. But she better be good..
 
 
Eftersom jag pluggar så mycket hinner jag knappt se efter mina fina havremoppar så dom kommer bara stå och damma i stallet :( Men not anymore! För nu ska tjejen (vet inte hennes namn oki?) hjälpa här hos mig 7 dagar framöver för att se om allt fungerar mellan hon och hästarna.
Egentligen hyrde jag henne för jag är lat och vill ha alla mina hästar i toppskick, okok..
 
 
 
Ska bli skönt att slippa sköta dom ett par dagar och spara js:na ;)
 


Allison Dawnstar

Men Juli! Stallhjälpen kan väl inte vara namnlös D:

2013-09-28 / 19:46:31
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback