Uppdatering av sprickor ~   

 
 
^Lånad bild ifrån Anna Waterdawnannawaterdawn.blogg.se!
__________________________________________________________________
Vi fick ju reda på förra veckan, från Star Stable, att de skulle göra stjärnorna "blåare" och lättare att se eftersom det var många som tyckte det blev svårt att hinna se och fånga stjärnorna. De skulle fixa det tills nästa uppdatering, vilket var i den här onsdagsuppdateringen. De höll de dom hade lovat och gjorde både så att stjärnorna blev segare och starkare i färgen. Det gjorde att de som tyckt de var svårt förut, skulle få det lite lättare att klara uppdraget :)
 
 
Bilden ovan är hur synliga de blå stjärnorna var innan uppdateringen.
Tycker de är stor skillnad om ni tittar på Annas bild ovan, som är hur dom ser ut nu.
Och ja,g menar, ser ni den ens? Så svagt var det och jag vet inte huuur många gånger jag blev frustrerad när jag misslyckades.. Tills jag hittade tipsen så var det hopplöst!
 
Efter den här uppdateringen så har dock vissa personer klagat på stjärnorna, att nu är dom alldeles FÖR synliga och gillar att de var mer utmaning när de var mer "osynliga". Men jag tycker uppdateringen är asbra, nu kan jag fånga varenda stjärna utan att bli frustrerad och vilja slita av mig håret.. uhm, höhö. :S
Så nu gjorde Star Stable en förbättring av något som vissa upplevde som svårt, men sen klagar folk igen på att den förra var bättre då de var mer realistiska eller vad man nu kan säga. Stackars Star Stable, de sliter som djur för att uppfylla våra önskningar men sen blir det inte bra nog ändå :(
Men hiss från min sida!
 
Hur tycker ni, blev det bättre sen uppdateringen eller sämre? :)


Diana Flowerpie

Sämre säger jag, även fast jag skrek rakt ut av irritation när jag misslyckades. Men det ska vara svårt, tycker jag.

2013-09-07 / 14:18:17
Sofia Turtlebear

Ja, synd m sso.teamet :(
Alla bah
''AMEN ASSÅ, stjärnorna går ju inte ATT SE JUUU!! Sso får
ju fixa detta!''

Och sso-teamet, ''vi ska fixa så att stjärnorna blir lättare att se!''

När dm gjort det...

'' Fy, dem syns ju jättetydligt, dett får ju ssoteamet fixa!''

Det känns typ så :I

2013-09-07 / 14:49:13
BLOGG: http://turtlebear.bloggo.nu/
Siri

Jag älskar det :)))
Gjorde inte sprickorna på en vecka när de var osynliga, och nu gör jag dem varje dag för att det går så snabbt :DDD

2013-09-07 / 16:42:53
BLOGG: http://moonbear.blogg.se
Siri

Jag älskar det :)))
Gjorde inte sprickorna på en vecka när de var osynliga, och nu gör jag dem varje dag för att det går så snabbt :DDD

2013-09-07 / 16:42:53
BLOGG: http://moonbear.blogg.z
sabbe

Ahaha gillade de mer förut, tyckte inte de Va såå jättesvårt men ändå va de lite utmaning. Äsch de går inte o förklara x)

2013-09-08 / 02:53:39
Alexandra Flowerland

Mycket bättre nu, När dom har gjort dom tydligare! Såg dom nästan inte förut! xD

2013-09-09 / 18:31:57
BLOGG: http://JorvikStarWorld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback