Uteritt med WR ~   

Igår skulle jag egentligen hållt en lektion för mina kära medlemmar i terränglaget, men mådde inte alls bra så flyttade den till idag istället!
Vi samlades vid Discot i Fort Pinta och pratade dels lite om klubbtävlingar, lagtävling, lagjackor & önskemål.
Efter det var det dags för en sista miljöträning för våra hästar innan vi startar hoppningen på fredag.
Så vi rörde oss ned från Fort Pinta och följde vägen längs vattnet upp mot vägen som ledde till Moorland.
Men tyvärr så var det folk som säkert tyckte det var spännande när en sån stor grupp rörde sig på led, så dom valde att hänga på. Dock så uppskattades det inte alls av oss..
 
 
 
För att få hästarna mer säkra så gick vi igenom både Moorlandstallet och Silvergladebyn med alla shopper.
Ingen häst reagerade negativt eller blev spänd så vitt jag vet och det kändes skönt!
Ibland blev det lite kaos både med folket som stalkade oss eller att folk gick in i varandra, men det löste vi snabbt med att ta en full galopp över vägarna och åkrarna!
Trots situationen så är jag så stolt över mina små vattenrosor ändå ;)
 
 
Till veckan kommer jag göra en lista på vilken ordning ni är i ledet, då det underlättar allt kaos, och den här listan kommer att vara rullande så ni inte alltid är på samma plats, Tack Vera för förslaget! :)
 
(Psst, ni som var intresserade av att hjälpa mig som ledare, kolla hit då!)
 


Vera Westgren

No problem <3 :) De var jätte kul trots de lilla kaoset xD

2013-09-23 / 20:36:33
Myraaa

Ahmen ååh det stod ju bara "lektion inställd" när jag var å kollade :''( sen kollade jag igen nu och inlägget var redigerat med att det skulle köras idag 16:00 ist. Gaah hade velat vara med, menmen!!! :D
Har faktiskt (tro det eller ej) tänkt höra med dig om du är intresserad av nån "vikarie" till dej, så ska absolut intresseanmäla! 8D

2013-09-23 / 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback