Mitt nuvarande smink.   

Nu har jag haft mitt neutrala smink från Jarlaheim ett tag, vilket jag är förvånad över! Jag trodde helt ärligt att jag skulle byta tillbaka till de röda läpparna bara dagen efter. Men jag kan säga att jag är nöjd med att behålla sminket och jag anser att min karaktärs ansikte passar bra i sminket hon har. Det ser fint och rent ut! Näsan som ser så stor ut i salongen ser ganska normal ut utanför & inget jag tänker på längre.
 
Till vänster är mitt nuvarande smink och till höger är mitt gamla:
Vilket av dessa två tycker ni min karaktär ser bäst ut i? :)
 
 


Anonym

Det högra

Svar: :D
Juliette Stardawn

2014-04-07 / 16:12:33
Valentina Flowerstorm

En fråga bara: Vart köpte du sminket till höger? (:
Men du ser bra ut i båda! (Kan inte välja en.)



Svar: Hah, jag köpte det i GÅD i salongen där :)
Juliette Stardawn

2014-04-07 / 18:12:22
Linda youngwood

det till vänster helt klart! c:

Svar: Åhå :D
Juliette Stardawn

2014-04-07 / 19:42:44
Wirre Weris Drake

Det till vänster men det är mest för att personligen inte är nåt superfan av röda läppar x)

Svar: Hahah jaha, själv tycker jag IRL det är dösnyggt med röda läppar :D
Juliette Stardawn

2014-04-07 / 21:03:00
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se
Wirre Weris Drake

jag personligen ska det stå, blev lite ivrig x)

2014-04-07 / 21:03:48
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback