Oh. My. God.   

Berättelsen fortsätter den 23:e april...
 
" Berättelsen fortsätter den 23:e April..."
_____________________________________________________________________________
 

Det var som jag trodde.
Direkt jag såg sneakpeaken för ett par dagar sen kom huvuduppdrag direkt in i min tanke. Vissa nämnde att de skulle göra en ny trailer, andra byta ut grafiken eller liknande. Äntligen säger jag bara, så länge som vi spelare har gått omkring och grubblat om dessa uppdrag! Är himla spänd på vad som väntar oss och något säger mig, utifrån bilden, att vi kanske får möjlighet att göra något med Starshine och Lisa den här gången :)
 
 
 
 


Wirre Weris Drake

Det ska bli awesome *-*

Svar: Ja verkligen, så spännande! :D
Juliette Stardawn

2014-04-11 / 18:43:05
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se
Juliette Shadowstar

Jag har hela tiden trott att uppdragen med Zed,Daisy och Amelia t.e.x,bara var underhållning inför något stort.Och så verkar det som...

Svar: Så har jag också tänkt, smart Juliette! :) Det tar ju som sagt längre tid att göra uppdrag till huvuduppdragen så vi fick något mindre tills dess :D
Juliette Stardawn

2014-04-12 / 08:35:59
Daisy Greenwood

Ain't nobody got time fo dat B) (att vänta på uppdragen alltså)

Svar: Hahahah så sant!! x)
Juliette Stardawn

2014-04-16 / 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback