Fina Edgar ~   

Jag hoppas jag inte är den enda som saknar sin ren man fick i juluppdragen?
Han var så charmig att rida omkring på, lite överrund och hade teddy björns face.
Saknar min Edgar & hoppas att inom framtiden, man kanske kan inskaffa sig en sån permanent i sitt egna hemstall? Då hade jag fyllt stallet med massa Edgarisar. (Uppfann precis ordet)
 
 
 


Alli D

Jag hann inte få en Edgar :c Förresten så älskar jag ditt nya ord "edgarisar" *-* Så länge det ordet finns behöver jag ingen Edgar XD

Svar: Haha vaa inte :( Åh rackarns, får hoppas på en edgaris nästa år då! ^^
Juliette Stardawn

2014-01-19 / 04:49:19
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback