Välkommen hem Elmo!   

 
 | Emberspot "Elmo" | Arabiskt Fullblod | F. 06 | Valack | Hoppning/Terräng |
_______________________________________________________________________________
 
Denna livliga, arbetsglade kille går under namnet Emberspot, som brås på hans fräcka färg.
Han är i sin bästa ålder och tar allt som det kommer, vilket är en otrolig fördel för hans utveckling.
Han är importerad från en liten ö i utkanten av Skördebyggden från en barnfamilj, som tyvärr tappat intresset för denna charmige filur. Så han skulle enligt planer placeras i SB, vid dom resterande araberna till salu, men rymdes inte så han flyttades till Fort Pinta där James tog emot honom motvilligt.
 
Elmo är en riktigt duktig hopphäst, vilket kommer bli hans största del som vi ska utveckla tillsammans. Den enda nackdelen med Emberspot, är att han får mycket eksem kring sommaren, avskyr fåglar och blir stressad bland stor folkmängd. Så det är något annat vi får nöta bort helt enkelt!
Det var kärlek i första ögonblicket och jag tror det var en lättnad för James när jag bad om att få köpa denna vackra valack. Vi har en bra framtid framför oss, i can feel it!
 
 
 
 Är han inte söt?


Anonym

aww :3

Svar: :DD
Juliette Stardawn

2014-01-31 / 13:36:17
BLOGG: http://Amazingcat.blogg.no
Frida Silverside

Omg vad söt i knoppar :3

Svar: Haha visst blev han charmig!! :3
Juliette Stardawn

2014-01-31 / 23:05:57
BLOGG: http://fridasilverside.blogg.se
Frida Silverside

Nästan så man funderar på att skaffa det på sin egen :3

Svar: Do iiiiit 8D
Juliette Stardawn

2014-02-01 / 14:35:01
BLOGG: http://fridasilverside.blogg.se
Anonym

Hur får du ryttaren att försvinna? Jag har sett många andra fråga på andra bloggar men dom säger typ bara: Man raderar några filer. Kan du berätta eller har du någon länk?

Svar: Jag raderar ett x antal filer i "data"-mappen som heter Pants. Eftersom jag inte är världens bästa på att förklara, så kan du kika på denna Youtube videon :) https://www.youtube.com/watch?v=hyZB3f9zm5A <- hoppas den hjälper!
Juliette Stardawn

2014-02-02 / 17:00:19
sia elr arne elr anka :]

åhåh ögongodis :v<3

Svar: Verkligen! :DD
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 19:46:25
Holly Darkgren

Iiiiiih, vad söt själv är jag INTE intresserad av denna lilla plutt men tur att andra är det! :) Själv har jag 5 hästar och 1 ponny men i vilket fall har jag den is vita araben den heter Silverprincess smeknamn Sillen :D

Svar: Ja men precis, jag är helt dökär i lilla Elmo! Vad kul, jag har dock ingen ponny istället ;)
Juliette Stardawn

2014-02-14 / 19:25:39
BLOGG: http://StarHorsesClub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback