10 nya sanningar.   

10 sanningar om mig på SSO;
- Mina nyårslöften jag gjorde i SSO, har alla gått helt åt fanders.
- Jag har alltid varit en SC slösare och pengarna försvinner nästan direkt jag får dom.
- Jag står ofta brb under min levling, för jag tycker det är så tråkigt!
- Är dålig på att svara i chatt när jag levlar, så ni vet att jag inte ignorerar er.
- Jag har börjat lyssna mer på vad jag vill ha, vilket resulterade i att jag köpte Quicksmash.
- Är en väldigt öppen och social människa även i spelet, men kan ryta ifrån när någon är elak.
- Jag avskyr, verkligen avskyr, alla GÅD's tävlingar...
- Jag måste alltid sätta på musik innan jag loggar in på SSO, får spunk annars!
- Har inte köpt höbalar åt mina hästar sen flera månader, för har levt på stallhjälpen..
- Jag tävlar aldrig championat, för jag blir stressad och quit-ragear alltid :(
 
 
10 sanningar om mig IRL;
- Jag är världens morgontröttaste människa, älskar att sova!
- Det leder även till att jag blir en tidsoptimist och tror alltid jag har all tid i världen...
- Jag vill ha ägt en nordsvensk eller frieser häst under min livstid.
- Jag ska utomlands med ett par kompisar i sommar!
- Är jättedålig på att ta emot komplimanger för något, blir nästan generad av de.
- Jag älskar sommaren och hatar vintern.
- Jag börjar snart andra året på gymnasiet och är redan taggad!
- Jag tycker ormar är vackra, vilket många inte håller med mig om, hehe.
- Jag vill träffa så många av mina SSO vänner IRL, för det vore rent underbart :)
- Mina kompisar har gjort att jag börjat dricka kaffé dagligen, något jag hatade förut.
 
 
 


Reggan

Ja mig slipper du inte undan, snart du ;) ♥♥

Svar: ............... oh crap :(♥♥
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 14:25:19
BLOGG: http://www.eastwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback