BILDGALLERI   

Såg på den duktiga Sally Bunnybrooke's blogg att hon hade gjort ett så kallat bildgalleri där hon samlade alla hennes redigerade & målade bilder. Det tyckte jag var en riktigt bra idé och bestämde mig för att göra liknande :)
Har funderat på det ett tag men inte tagit mig i kragen förrens idag!
Det gör det lättare för er att hitta mina redigeringar och målningar som jag är mest nöjd med och slipper leta runt i arkviet!
Bilderna är blandade från 2013-2014!
 
Ni kan även senare hitta mitt bildgalleri i sidomenyn genom att klicka på bilden "Bildgalleri".
Kom ihåg att det är stort © på alla mina bilder!!! Är det något du undrar över, lämna en kommentar!
Välkommen att kika runt!
 
_________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Målad av mig!!! JÄTTESTOR copyright! )
 
(Min första cellshading, gjord 2012, STOR COPYRIGHT!!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Jenny Skydawn

Får jag låna den finfina bilden på när du "töltar" eller den islandshästredigeringen? (:

Svar: Jadå absolut! :D
Juliette Stardawn

2014-04-14 / 19:33:16
BLOGG: http://www.skydawnn.blogg.se
Elvira Moonbaker

Jag undrade ifall jag fick ta dina bilder och lägga upp dem på bloggen? Gör det för att de är extremt fina och mina närmsta vänner läser inga bloggar förutom min, och jag vill visa dem dina SUPER fina bilder :3 Kommer såklart säga att de är gjorda av dig :D

Svar: Åhh vad roligt, ja självklart! :D
Juliette Stardawn

2014-04-16 / 13:45:07
BLOGG: http://moonbaker.nicke.dk
Stephanie Snowhall

Guuuuuud, du är ju helt fantastisk! Har hittar en favoritbild, hihi

Svar: Haha men åhh tack snälla Steff! :D
Juliette Stardawn

2014-12-03 / 15:02:33
BLOGG: http://www.starstableplanet.blogg.se
Daniela silentmoutain

hej undrar om man får låna bilderna

2015-01-31 / 18:49:31
BLOGG: http://barajuliesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback