Discohatt.   

När jag levlade i Moorland, så gick jag spontant förbi Lifetime-shoppen. Skulle bara kika för skoj ifall jag glömt något där eller bara dykt upp något sådär omärkt. Blev förvånad när jag klickade för det visade sig att det låg en discohatt där som jag inte visst någonting alls om. Hade varken hört eller sett det förren nu!
 
 
Hatten var i en sån där skrikig babyblå färg med detaljer länge bandet på hatten. Ingen hatt som jag i vanliga fall skulle bära, då den är ganska svår att para ihop med resten av utrustningen. Men kul att få fler föremål till oss Lifetime-spelare! När jag lämnade Moorland var jag iallafall en hatt rikare.
 
 
Jag har varit ganska aktiv på att kika på nyheterna, bloggar och andras IG-konton. Men ingenstans har det nämnt någonting om att det finns en hatt åt oss spelare. Inte vad jag vet iallafall.
Om det är så att det bara är jag som missat det, gör det inge större sak. Men om fler inte vet om detta och det inte ens har nämnts på varken deras hemsida eller FB, så är det bristande info till oss spelare. Får hoppas på att dom gav detta som en överraskning som vi själva skulle upptäcka :)
 
 


Jennifer Winterstar

Har för mig att jag fick ett mail för ett tag sedan om den där hatten och det var nog så jag fick reda på det :)

Svar: Jaha okej, måste helt missat att checka min mail då :D
Juliette Stardawn

2014-11-16 / 18:55:44
Maggie Flowerlee

Fick det på mail👍 :)

Svar: Aha okej! :D
Juliette Stardawn

2014-11-23 / 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback