Pumpatävlingen.   

Nu iår tillsammans med Halloween-uppdateringen, så anlände den efterlängtade pumpatävlingen igen.
Tävlingen påminner väääldigt mycket om spelet "Pac-man" och SSO's egna pumpatävling går ut på samma sak. Samla alla objekt i laburinten, se upp för spökerna och hitta utgången så snabbt som möjligt.
 
 
Jag hann aldrig testa tävlingen förra året, nej ursäkta, låt mig omformulera mig. Jag orkade inte testa den.
Haha, hade dock hört många av mina vänner och folk runt omkring att den var jätterolig så nu iår tog jag mig i kragen och fick det överstökat. Jag prövade tävlingen nåra få gånger, men gud vad dålig jag var!
Hamnade i fängelset hela tiden, skrek när jag såg ett spöke just runt hörnet och tiden hann nästan gå ut innan jag lyckades pallra mig mot utgången!
 
 
Måste säga att det är väldigt roligt med dessa typer av tävlingar som dyker upp kring speciella högtider.
Miljön var urläcker och hela konceptet som SSO har byggt upp kring det här, är jätteroligt! Hoppas verkligen att det kommer liknande utmaningar till kommande högtider, såsom jul och påsk. Trots vi har "dela-ut-julklappar-i-släden-leken" kring jul, så skulle jag älska ännu en tävling.
 
 
SSO har lyfts otroligt mycket kring uppdrag och tävlingsmässigt sen jag började spela i maj 2013.
Jag kan ju bara tänka mig vilken otrolig resa vissa spelare har sett som spelat ända sen starten!
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback