Sa du uppdrag?   

Jag gillar att inte göra huvuduppdragen direkt dom kommer till SSO. Iallafall inte dom första dagarna. Varför? Dels för jag inte vill trängas bland andra spelare och knappt få en skymt av NPC:n. Den andra anledningen är för att jag ska få längta lite och ha något att göra när jag inte har annat i SSO. Hålla mig sysselsatt lite. Inte bli så hypad och sönderspoilad i globala eller folk runt omkring. Så nu äntligen ska jag prata med Lisa och se vad hon har att säga! :)
 
 
 
 


Matilda Greenstone

Hej! Vad kul att du har börjat blogga igen! :D Och dina redigeringar blir bara bättre och bättre som vanligt!

Svar: Nämen hej Matilda! Tack så mycket, roligt att ha dig kommenterandes igen! :D
Juliette Stardawn

2014-11-25 / 16:15:03

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback