Dubbla SC hela helgen!   

Dubbla Star Coins vid alla köp i helgen! Köp Star Coins i helgen så får du dubbelt så många!
Samma gäller när du köper Star Rider, då dubblar du mängden Star Coins du normalt skulle fått!

Erbjudandet är tillgängligt från klockan 13.00 (GMT) Fredag den 23 Augusti, till 11.00 (GMT) Måndag den 26 Augusti.

Horse
Om du köper 500 Star Coins får du alltså 1000 Star Coins!
Köper du en månads Star Rider får du alltså 200 Star Coins istället för 100!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
______________________________________________________
 
Själv ska jag inte köpa, fick mitt pris av jen idag som egentligen skulle ge mig 500 sc, men hon var generös nog att ge mig 650 sc istället pga. de gick inte att ge 500 sc. Hon är en generös prick hon!
Plus att de är dubbla så det blev 1300 sc istället!
Så nu klarar jag mig ett tag, är inte sugen på att köpa nått speciellt men vi får se hur länge de håller ;)
 
 


Svea Riverlee

Vadå, vann du SC tävlingen på hennes blogg? ;3

Svar: Yes, de var jag! :)
Juliette Stardawn

2013-08-25 / 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback