As the sun goes down ~   

 
 
Något jag verkligen älskar i SSO, är hur man ser hur sakta och säkert solen går ner.
På grund av det så blir det ett härligt gulaktigt sken som jag tycker är urmysigt att fota och rida runt i.
Jag föredrar det framför det klara dagsljuset då jag är mer av en liten mysig kvällsmänniska haha! 
Tack och lov så ändras ljuset efter dagsrytmen, alltså ljust på dagen och mörkt på kvällen, för hur hade det sett ut annars? Ständigt dagsljus? Nej tack.
 
Dom ska verkligen ha cred och en klapp på axeln för hur dom gjort ljuset, solen och natten i spelet.
Det är inte alla spel som har ett rullande ljusschema som vi har.
 
Det gör SSO så unikt som det är!
 


Esmeralda Silverforce

Får hålla med om det, ljuset är helt otroligt!

Svar: Ja verkligen!! Åh jag är helt nerkärad i det!
Juliette Stardawn

2013-12-02 / 22:21:35
BLOGG: http://monokerus.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback