Bästa juluppdrag hittills!!   

Behöver jag säga mer än att det var verkligen ovanligt och spännande att få dela ut lite julklappar till stadens folk, samtidigt som en ren flyger med släden som man sitter i?
 
 
 
SSO teamet måste ha lagt ned otroligt mycket tid på att skapa det här uppdraget, för att få det att se snyggt ut och utan större problem. Dock missade de några gröna pilar, där man skulle kasta ner julklapparna, här och var, men eftersom jag klickade hejvilt på varenda skorsten, så antar jag att det gjorde mig inget! ;)
 
 


Esmeralda Silverforce

Hahaha jag sitter också och misshandlar vartenda skorsten jag ser, är så nervös över att missa en x)

Svar: hahaha men eller hur, jag gör fortfarande så :S
Juliette Stardawn

2013-12-19 / 19:26:28
BLOGG: http://monokerus.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback