Dessa nyårslöften ~   

Antar att jag hänkar på "nyårslöftes"-trenden och skriver ut mina mål för bloggen och spelet.
 
 
MÅL I SPELET;
~ Göra alla ryktesuppdrag dagligen, oavsett hur långt borta & dryga dom blir (ja, jag menar fisket & sprickorna...)
~ Levla upp alla mina hästar till level 15 innan jag köper en ny.
~ Hålla hårt som attans i mina SC och verkligen spara dom till något viktigt, som t.ex en ny häst/ponny.
~ Köpa bara med JS ist för SC
~ Åka mindre transport. (det här blir nog den tuffaste av de alla :( )
 
MÅL I BLOGGEN;
~ Lägga ut minst 2-3 inlägg varje dag
~ Göra fler tutorials, som vad jag såg, ni verkade vara intresserade av
~ Hålla minst en tävling på bloggen
~ Göra roligare & intressantare inlägg + mer åsiktsinlägg
 
___________________________________________________________________
 
There you have it, mina mål inom SSO & på bloggen. 
Hoppas bara jag kommer kunna hålla dom... För tyvärr är jag inge vidare med nyårslöften :S


Diana Flowerpie

(Måste bara inflika och säga att den där outfiten var sjukt snygg tillsammans med håret och hästen)

Svar: Åh tack tack! Den outfiten ligger nära hjärtat ♥
Juliette Stardawn

2013-12-31 / 10:42:24
Rebecca Winterbell

Dina inlägg är redan intressanta och jättebra!

Svar: Åh tack beccis! Roligt att höra! :D
Juliette Stardawn

2013-12-31 / 11:51:01
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se
Haley Sunbear

Du kommer klara några av dem i alla fall. Kollade tillbaka på mina nyårslöften förra året, och jag höll två stycken! Godisförbud i ett år och att börja gymma. Dock så hoppas jag att du lyckas med allt. Gott nytt år ♥

Svar: Haha, jag hoppas verkligen det! Hoppas du lyckas med dina nyårslöften och ett riktigt gott nytt år till dig med Haley! ♥ :D
Juliette Stardawn

2014-01-01 / 16:26:29
BLOGG: http://www.haleysunbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback