I. HAVE. NO. WORDS ~   


(sneakade åt mig bilden från Jenny Snowhill's blogg, Snowhill.se, hoppas de var ok jen c; )
 
Är nästan 100% att det är araber som gäller i någon framtida uppdatering & jag är så glad!
Araber är en ras som jag verkligen avundade när jag var mindre och jag känner att jag måste ha en sådan i mitt lilla hemstall! Jag hoppas dom verkligen gjort araberna speciella som med frieserhästarna t.ex.
Med deras smäckra kropp, lätta och luftiga rörelser, hög svansföring och speciella huvud.
Fast huvudet ser vi ju redan ;)
En kolsvart, flugskimmel, eller skimmel i allmänhet, eller fux skulle jag vilja ha!!
IIIH så spänd inför dom närmaste uppdateringarna ;)
 
 


Rebecca Winterbell

Jaa!! Fuuux!! Med bläs! Ojj nu blev det likt starthästen och pumpahästen xD Men jag vill ha en fuuuux!

Svar: Men åh jag med!! Men vissa är lite olik i färgen än vad jag tänkt mig araben, typ pumpahästen haha den är ju orange :(
Juliette Stardawn

2013-12-07 / 20:22:13
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se
Jenny snowhill

INTE OK JUDITH INTE OK...!!

no just kidding!!

Svar: AJM SO SÅRRY JULGOTH! :( haha bra, annars annars :((((
Juliette Stardawn

2013-12-08 / 00:54:53
BLOGG: http://Snowhill.blogg.se
Rebecca Winterbell

Hahah jaa det är ju därför vi kallar den pumpa hästen xD

Svar: Indeed indeed!! hahah :D
Juliette Stardawn

2013-12-09 / 17:50:49
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback