Redigering till Anna ~   

Eftersom jag var väldigt sugen på att redigera lite igår, men hade noll bilder eller inspiration, så frågade jag ifall Anna kunde skicka några bilder på hon och hennes häst Smokeeye AKA Smokie.
Så sen satte jag mig ned och redigerade, ni anar inte hur många gånger jag ville bara slänga iväg bilden...
Idén med klänningen fick jag från kära Esmeralda Silverforce från hennes fina lucia bild!
 
Tanken var att bilden var menat som att det var hennes fina Smokie som gick bort för ett tag sen, jag vet hur mycket han betydde för henne, så jag valde att lägga till ett litet citat. 
 
 
Jag blev ganska nöjd över bilden, för att vara troligtvis första gången jag redigerar en ponny och en klänning!!
 
Såhär såg bilden ut innan jag började förresten:
 

 
 


Diana Flowerpie

Alltså du är ju bara bäst! Du är verkligen något att se upp till när det gäller redigering!

Svar: Åh tack Diana, gud vad glad jag blir!! :D
Juliette Stardawn

2013-12-14 / 13:14:23
Esmeralda Silverforce

Den är jättefin! :D Jag funderade på om jag skulle göra en tomtebild med en sådan kjol till lucia, men kom fram till att det vita linnet passade bättre ^^ Kanske får göra en sån där till julafton istället...? Hehe ^^

Svar: Haha tacktack! :D Jomen visst, jag ville pröva att göra en kjol och tänkte, va tusan jag prövar! Gör det, blir intressant att se ^^
Juliette Stardawn

2013-12-14 / 15:57:27
BLOGG: http://monokerus.se
Lily

Har du kommit på citatet själv eller är det ett citat som redan finns eller vad man ska säga? :) riktigt fint var det iallafall, och redigeringen också!

2013-12-14 / 19:31:42
Lily

Har du kommit på citatet själv eller är det ett citat som redan finns eller vad man ska säga? :) riktigt fint var det iallafall, och redigeringen också!

Svar: Haha jag vet inte om det finns liknande, men jag gjorde det själv genom att ta saker som rimmade haha :D Tack så hemskt mycket Lily! :)
Juliette Stardawn

2013-12-14 / 19:31:44
Anna Waterdawn

Tack älskade boo boo <3

Svar: Ingen fara gullet <3
Juliette Stardawn

2013-12-14 / 20:21:38
BLOGG: http://annawaterdawn.blogg.se/
Rebecca Winterbell

OMG!! Härre sååååååå fiiiin!!!!

Svar: HAHA åh tack fina du!!
Juliette Stardawn

2013-12-14 / 20:49:16
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se
Alica Snowgirl

åhh <3 så fint

Svar: Tack så mycket! :)
Juliette Stardawn

2013-12-15 / 15:02:17
Alica Snowgirl

Asså fan, kan inte sluta att kolla på den :O
Du trollade magi i den här bliden och sen när man kollar på den så blir man fast..

Svar: HAHAH åh vad kul att du känner så Alica, tack tack :DD
Juliette Stardawn

2013-12-16 / 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback