Ser du stjärnorna? ~   

 
Jag har sagt det förr, men säger det igen. Jag älskar natten på SSO.
Det är nästan ingen person inne och det är nästan öde vart man än rör sig, vilket jag gillar. Man kan fokusera på sig själv och sin pixelhäst, medans man lugnt lunkar omkring i dom döda omgivningarna.
Stjärnorna,eller himlen i sin allmänhet, wow säger jag bara. Just look at it.
 
 
Jag gillar inte alls de starka dagsljuset som är i spelet mitt på dagen, utan fotar hellre mina hästar tidigt på morgonen, på eftermiddagen då solen börjat gå ned eller natten. Man får en mysfaktor över dom då!
Och ja fota, varje gång jag är inne på natten, så fotar jag som en galning. Oj så fina bilder det blir!
 
 
Jag är en nattuggla och kommer nog alltid vara det. Natten älskar jag och SSO ska få en rejäl tumme upp för den fina natthimlen och kvällsljuset, samt alla fina detaljer som dyker upp när solen gått ner. Som t.ex. husen vid Jorvikstallet ;)
 


Sebbe

Själv brukar jag inte vara inne så mycket på natten, då jag brukar sova då. Men jag håller verkligen med, särskilt himlen är bara så otrolig!! Skulle kunna stirra på den i flera timmar typ, särskilt nyansskillnaderna är otroliga *~*

Svar: Haha jag borde också sova på natten :c Eller hur, det är så vackert!! *-*
Juliette Stardawn

2013-12-09 / 18:07:21
BLOGG: http://letsplaysso.blogg.se
Diana Flowerpie

Jag bokstavligt talat hatar att vara uppe på nätterna! Jag får panik utan anledning. Dock älskar jag att vara uppe riktigt tidigt på morgonen! Då har man en lång, härlig dag framför sig!

Svar: Haha, då är vi som tvärtom!! Love the night *-*
Juliette Stardawn

2013-12-09 / 20:47:23
Diana Flowerpie

Oj förlåt att det råkade bli så många likadana komentarer! :(

Svar: Ingen fara! :)
Juliette Stardawn

2013-12-09 / 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback